Gick bra!

Löne samtalet gick jätte bra i dag. Vet inte än hur mycket det blir i pengar men min chef var i alla fall väldigt positiv och bra på alla sätt. Det känna skönt.

Har däremot haft en enorm huvud värk i dag! Gick hem en timme tidigare faktiskt. Tror det hänger i hop med att jag stressat en del och varit dålig på att dricka vatten, det har mest blivit kaffe! Har däremot fortsatt i nyttighetens tecken. Kl 05:20 var skorna på och jag gick mina 3 km. Njöt faktiskt av att bara få vara själv och lyssna på music, sjunga med men framför allt av alla fina vitsippor.i dag mötte jag dessutom en kille som också gick en morgon runda så jag är inte ensam om att vara knäpp och gå ut så tidigt.

Barnen somnade tidigt i kväll. Halv åtta sov de båda två! Daniel har kört slut på dem nej då, de var så duktiga i dag och hjälpte pappa göra i ordning i landet mm. I morgon ska jag vara hemma och gissa vad jag ska göra! Läsa Engelska artiklar! Det känns som jag inte gör något annat nu för tiden. 

Nu ska jag snart träffa min klasskompis på nätet. Ha en bra kväll allihop
kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Roligt at höra att det gick bra i förhandlingarna. Och jag är ledsen att höra att du inte mådde bra idag. Hoppas du mår bättre i morgon! Kram

2009-04-29 @ 04:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0