Kompis

Det är så kul att min vän sen högstadiet som numera nor i USA läser min blogg och kommenterar emellanåt! Vi lärde känna varandra när hon kom till minklass i sjuan och höll sen i hop hela högstadiet och gymnasiet. Hon var och är fortfarande min bästa vän men nu är det ju lite längre avstånd mellan oss som gör att vi inte ses så ofta! Jag är superdålig på att åka och hälsa på henne. Senast jag gjorde det var på hennes bröllop och det är några årsedan. Som tur är kommer hon hem till Sverige ganska ofta och hälsar på så jag har fått träffa henne ganska ofta trots det långa avståndet. Hon finns ofta i mina tankar och jag saknar henne mycket. Hoppas du läser detta Zandra!


Annars lunkar allt på här! Har nu varit ute och sökt efter artiklar till min rapport jag ska skriva om smärtlindring vid vaccinationer det tar sån tid men jag tror jag hittade några jag kan använda mig av i alla fall!
Nu ska jag in i duschen ha en bra kväll och sov gott
kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Ja, Det var ju nu 8 år sedan du var här!!!! (EXAKT vi firade 8 års jubileum i går!!!) Saknar dig massor också! Som sagt vore ju kul att ses, och du ska veta att du är alltid välkommen om det skulle finnas en chans att du kan komma iväg. Kram!

2009-04-22 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0