Lördag morgon

Kl är inte mer än strax efter åtta men jag har ätit frukost, dammsugit och moppat golvet i köket. Visst är det härligt med morgontidiga barn man hinner med mycket. Nu slappar jag och barnen i soffan framför lillefot.
Jag sitter och fundrar på gården vi var och kikad på. Den var verkligen jätte mysig. Undrar bara om jag skulle trivas där på vintern med när det är mycket mörkare. Ja vi får väl se vad vi kommer fram till. I dag ska jag ut på lite partaj med några tjejer ska bli trevligt. Daniel ska ta med barnen till ridskolan och sen åka till sin mamma i Karlsborg och äta taccos.
Ha en bra lördag
kram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Som jag alltid säger du är otrolig..kram

2009-04-18 @ 15:38:02
Postat av: zara

gården är fantastisk! Älskar den!! Å huset.. Jag skulle dock inte haft några djur, men bättre kan man ju inte bo!!

2009-04-20 @ 10:11:54
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0