Måndag kväll

Har just varit ute och tagit en välbehövlig promenad. Känner mig lite irriterad och trött. Irriterad på skolan för att vi har en uppgift som känns väldigt tung just nu! Tycker det räcker med praktiken.
Trött för att min lilla goa tjej fick världens utbrott i natt och bara vrålade " Vill inte Vill inte nej"  sen tog det en bra stund innan hon lugnade sig! Tycker så synd om henne. Jag tror inte hon var vaken utan skrek i sömnen. Sen är det jätte jobbigt att sitta brevid och inte kunna få henne lugn. Jag får inte hålla om henne och prata med henne går inte! Jag brukar sjunga blinka lilla stjärna och säga att allt är bra men för henne är det ju inte bra och inte kan hon få fram vad det är som inte är bra heller! Ska sägas också att hon även på dagtid börjat bli hysterisk i bland när hon inte får som hon vill. Hon skriker helt hysteriskt tills hon är helt slut. Det spelar ingen roll vad jag gör hon bara vrålar. Hoppas detta är ett utvecklings stadie som snart passerar.

Annats har allt sin gilla gång. Daniel har en kompis här så de bastar och tar en öl! Själv ska jag skriva lite på min rapport.
Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0