SISTA DAGEN

I dag var sista dagen på min Bvc placering. Känns faktiskt riktigt tråkigt. Alla som arbetade där var så goa och fick mig att känna mig så välkommen. Det var också väldigt roligt arbete även om det var oerhört mycket. Slut bedömningen gick jätte bra så jag är nöjd. Nu är det valborg och faktum är att jag för första gången sedan januari inte har något skolarbete att göra över helgen så jag ska bara vara ledig.. Ska bli jätte jätte skönt.

I morgon bitti åker vi i väg med vår husvagn till Örebro där vi bara ska vara. Vi ska bada och leka med barnen det ska verkligen bli skönt. Ett par kompisar som har barn i samma ålder ska också åka med så det blir toppen.
Nej ha nu en jätte bra valborgsmässoafton allihop!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0