Skärtorsdag och allt annat

I dag var det bara halv dag på praktiken men det räckte. Det är mycket att lära sig och många nya intryck. Är faktiskt rätt slut. Sen bar det av och handla liteinför Påsk. Köpte påskliljor som jag satte på min mormors och morfars grav. Saknar henne jätte mycket trots att nu gått tre år sedan hon gick bort. Hon var min trygghet och min stötte pelare i livet. Var man lite nere och åkte till henne gick man alltid därifrån med ett leende. Jag har så många roliga minnen av saker som vi gjort tillsammans och det är jag jätte glad för. Hon älskade mig för den jag var och hon avgudade Oscar (Matilda hann hon aldrig träffa) han fick en rosa nalle av henne i 1 års present och den ska han ha i sin säng varje natt när han ska sova!  Jag hoppas hon vet att jag saknar henne!

Pratade med min farmor i dag. Hon är sjuk i cancer som sprider sig väldigt fort, men hon lät ganska pigg och hon läser böcker hela tiden, det är väl lite av hennes terapi. Jag tror hon uppskatar varje dag som hon kan vara hemma och slippa sjukhuset. Ska försöka åka till henne i påsk om hon orkar med besök.

Usch det blev nästan bara ledsamheter på bloggen i dag men i morgon är en ny dag!
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0