Stressad!



STRESS: Iform hjälper dig att bli fri från din stress
(bild tagen från www.iform.se)

Har så otroligt mycket kring mig just nu. Två nära släktingar till mig är väldigt sjuka, min svägerska riskerar att få barn förtidigt, tentamen på fredag och arbeten som ska in i skolan. Förutom det har jag ju praktik  och min älskade familj.
Ibland är det bara för mycket!

Jag försöker finnas för mina nära och kära för de betyder ju så otroligt mycket för mig och jag vill dem bara väl.
Mitt i allt detta sitter jag också och funderar över vad jag vill arbeta med i framtiden.Vill jag vara kvar på Neo? Jag älskar arbetet och mina arbetskamrater däremot säger min kropp att den inte tycker om att hoppa så med tiderna. Ja det är mycket att fundra på.

Igår kände jag att tiden med mina älskade barn har blivit lidande. Oscar och jag kom i stor gräl och det har vi inte gjort på länge. Matilda bara skriker och vill inte sova på kvällen. Kom hem från arbete och dagis vid kvart i sex och sen var det bara tjafs och gräl ända tills de somnade och efter det var det skolarbete som gällde! Så ska det inte behöva vara.

nej det blev ett väldigt rörigt inlägg det här men så känns det just nu RÖRIGT!!!
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

anna, jag vet precis hur det känns att inte räcka till!! men du är en fantastisk människa och mamma!! glöm inte de.. är så glad i dig :)

2009-04-16 @ 08:39:42
Postat av: zara

ja det var jag som skrev!!

2009-04-16 @ 08:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0