Tankar

Som jag skrivit om har vi tittat på en gård en liten bit bortanför där vi bor nu. Gissa om det snurrar i vårat huvud just nu. Vill vi bo så en bit utanför, vad kommer barnen att tycka om det, skulle vi trivas med mera med mera. Daniel och jag har dock alltid pratat om att vi vill bo på en liten gård en bit utanför samhället med lite skog och mark, kankse är det dags för oss att testa det ( om vi får det för rätt pris). Daniel ska åka och titta igen på onsdag kväll, tyvärr har jag praktik då så jag kan inte följa med men jag får väl skriva ned på en lapp till honom vad jag vill han ska kika extra på.


Möhippan i lördags var nog den snällaste jag har varit på, men den var väldigt trevlig. Kände inte så många av tjejerna som var med men de var supertrevliga allihopa. Så det blev en lugn och trevlig kväll med lite bubbelbad och sen god mat. Nej nu är det snart läggdags för min del, att vara ute på praktik tar på krafterna och i morgon har jag halvtids bedömning så håll tummarna för att den går bra.

Sa jag att jag tabbade mig på läkemedelstentan i fredags? På den tentan måste man ha 100% rätt och man får inte använda miniräknare. å man är rätt nervös när man skriver den men jag fick totalt hjärnsläpp och skrev att 15x 4 är 45 !!!!! Hallå det har jag väl ändå vetat i många år att det är 60!

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Jag hoppas allt att ni tar steget och kanske tar och köper gården. Och ja ibland får man bara hjärnsläpp!!! Men vad ska man göra? Jag hoppas att du får göra om den, och då tror jag allt att du får 100%

2009-04-21 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0