VÅR

Äntligen är våren här! Så skönt att känna solens strålar mot kinden när jag gick en promenad på lunchen i dag. Daniel och Oscar kom in med snödroppar efter sin lilla tur då de följde farmor och Linn till bussen. Visst är det härligt!

Praktiken börjar kännas riktigt bra nu! Det är alltid många nya intryck de första dagarna men nu börjar det släppa. är som sagt på en barnavårdscentral och ja det är spännande och roligt! Många fina barn att titta på och busa lite med men även göra kontroller på och det som är minst roligt är att ge dem vaccination när de är 18 månader de blir ju så ledsna!
Tycker jag har lärt mig massor bara på dessa tre dagarna så det ska bli kul att vara där i 5 veckor!

Matilda är fortfarande sjuk! Köpte hostmedicin i dagt så jag hoppas hon får sova i natt! I dag har farmor och Linn varit här och tagit hand om henne (Tur att de finns) och i morgon kommer Bo. Sen hoppas jag att hon ska vara piggare!
I dag när jag lagt henne satt jag och Oscar framför tv:n en stund och när vi kommer upp för att lägga honom då ligger Matilda och sten sover i hans säng! Gullunge.. Hörde aldrig att hon gick upp hon måste gått raka vägen in och lagt sig i hans säng!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja barnen är verkligen riktiga gull ungar.Du o daniel är inta dåliga ,fattar inte var ni får orken ifrån ni är jätte duktiga...kram

2009-04-01 @ 22:03:24
Postat av: farmor

Ja barnen är verkligen riktiga gull ungar.Du o daniel är inta dåliga ,fattar inte var ni får orken ifrån ni är jätte duktiga...kram

2009-04-01 @ 22:04:24
Postat av: farmor

Ja barnen är verkligen riktiga gull ungar.Du o daniel är inta dåliga ,fattar inte var ni får orken ifrån ni är jätte duktiga...kram

2009-04-01 @ 22:05:28
Postat av: farmor

Ja barnen är verkligen riktiga gull ungar.Du o daniel är inta dåliga ,fattar inte var ni får orken ifrån ni är jätte duktiga...kram

2009-04-01 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0