Blöjfri

Matilda börjar nu bli stor. har ingen blöja längre på dagen (bara när hon sover). Hon sitter på toa och skriker `´ det kommer kiss, kom och titta`´ visst är det härligt  Känns lite overkligt hon är ju min lilla bebis.. Hon är duktig, pratar nästan hela tiden så det går nästan hål i öronen men det är samtidigt underbart.
Även om hon för det mesta hinner på toa händer det ju lite olyckor i bland så jag måste in och handla lite mer trosr till henne hon måste ju extra på dagis oxå!!!

Dagis hade varit bra i går första dagen efter sommar ledigheten. Det är många nya småttingar som börjar på Matildas avdelning så det är väldigt mycket gråt när man säger hejdå där. Det är inte utan att det känns inombords även om det inte är mitt barn som gråter. det är ju tur att man vet att det släpper ganska fort.

I går var det dags för spinning igen. älskar det verkligen. I går körde jag så jag var nästan svimfärdig när jag klev av cykeln.. Jag blir riktigt taggad av att sitta på en cykel i samma rum soom 18 andra personer och köra som bara den.. kankse är jag lite knäpp!
Känner att jag har saknat det oerhört sen jag körde så mycket på hälsohuset (är ju några år sedan). Så nu har jag 2 kväller i veckan som jag trampar som en galning och svettas( hihi).

Så här står det på friskisoch svettis hemsida om spinning..
Ska tillägga att jag går på bas och medelpass men är sugen på ett intensiv pass...

 

Passens längd är om inget annat anges ca 60 min.

I Skövde kan du spinna med följande intensiteter:

 Bas

Rejäl träning med god effekt! Passar de flesta och är tekniskt enklare än medel. De "stående positionerna" bryts av med sittande i varje låt.

 Medel

Mer krävande än bas. För dig som kan grunderna och vill ha en effektiv konditionsträning.

 Intensiv

För dig som är en van spinnare! Ett tuffare pass med härlig konditionsträning. Du får arbeta med hög puls under längre tid. Kom väl förberedd!

Ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: annika

vad duktigMatilda är hon har blivit riktigt stor nu tycker jag.Men för oss är hon våran lilla prinsessa..kram

2009-08-18 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0