Bröllop

I kväll halv åtta blir det bröllop. Är verkligen glad för min morbrors skull. Var väldigt mycket hos honom när jag var tonåring. Så han har alltid varit en ganska viktig del i mitt liv faktiskt. Vi träffas inte så ofta nu trots att vi inte bor så långt i från varandra men jag vet att han finns där och det känns lite tryggt på något sätt.
Har faktiskt inte bestämt vad jag ska ha på mig är inne i en period när jag är helt missnöjd med mig själv så vad jag än tar på mig så blir jag inte nöjd, men jag får väl till att rota i min garderob och se vad jag hittar.

I går fick Daniel ett ryck och mekade med den gamla 440:n. En ny stereo sattes in och avgas sytemet byttes samt att det nya låset till bältet är på plats så nu är den nästan som ny!
Jag och barnen var hemma nästan hela dagen och bara var, det var ju otroligt varmt i går. nej nu vill barnen gå ut så jag ska pallra mig upp och packa deras väskor som de ska ha med sig till farfar.
Ha en bra dag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0