Fiska kräftor och ägg i soffan

Tänk vad saker händer. Fast inte klockan är mer än 09:40 så har jag gjort frukost, tvättat en maskin, skjutsat Oscar till min syster då han ska få åka med dem ut och fiska kräftor, dammsugit upp ägg och plockat in tvätt.

i dag åker Oscar med min syster ut och fiksar kräftor, han tyckte verkligen det skulle bli spännande. de åker i en ganska stor båt så han kommer nog ha roligt i dag. I morse när han vaknade sa han `´ men mamma jag måste ha min fiske keps jag fick av farfar annars får vi inga kräftor`´ så sagt och gjort fiske kepsen är på så nu hoppas jag de får många kräftor.
Anders (min svåger) och hans bror är förresten europamästare i år se deras blogg

www.teamextremesweden.blogspot.com/

På väg hem från syster yster ringer min mobil. det var Daniel `` När kommer du hem Matilda har ätit ägg i hela vardags rummet`` Min fundering är vad kan jag göra åt det när jag inte är hemma?

Väl hemma så fick jag höra kommentaren `´´vi får väl köpa en ny matta det är ju ägg på hela den`´ men efter att jag gjort  ett dragande med dammsugaren ser mattan ut som ny. Hur svårt kan det vara och vad skulle karlar göra utan oss fruar?????

Annars tror jag dagen kommer bjuda på lite städning på förmiddagen och sen i eftermiddag blir det grillning hos ett par kompisar. Hoppas ni får en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: annika

ja ,se karlar vad gjorde dom utan oss förmodligen hemtjänst....kram

2009-08-15 @ 09:53:40
Postat av: zara

säger det samma, vad skulle dom göra!?

2009-08-16 @ 09:55:21
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0