Fortfarande sjuk

Daniel är fortfarande sjuk. I går kom ett par kompisar och grillade. Riktigt trevligt faktiskt. Daniel kände sig fortfarande mosig och hade 37,9 i temp innan de kom och blev sämre vart efter kvällen led så när de åkte hem runt elva snåret hade han 39 graders feber. Han får allt åka till vårdcentralen på måndag.

Oscar hade haft det jätte bra hos Johan och ville först inte följa med hem när vi kom men efter att vi fikat en stund och han fått klippa gräset med Johan så följde han med hem. På vägen hem sa han att han faktiskt ville bo hos Johan ända till påsk! Älskade unge han är för go. Efter middagen flöt på Oscar körde sin eljeep som han fullkomligt älskar och sen kom ett par kompisar med deras dotter för att grilla. Matilda stackarn som har slutat sova på dagen nu var så trött när klockan var kvart över sju att hon bara skrek så då fick hon krypa ned i sin säng och somnade på 2 minuter. 

Målningen av dörrarna fortlöper men tyvärr så får jag inte till dörrhandtaget till toaletten, det passar inte så vi får se om vi måste byta det. 
Ha en bra dag 
kram  

Kommentarer
Postat av: zara

nu kan jag tänk mig att det är synd om Daniel.. Ja det är det ju, men du vet vad jag menar ;)

Hoppas ni snart blir friska!

KRAM

2009-08-02 @ 09:51:01
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster Mallan

Älskade Daniel,krya på dig! Duscha kallt o ligg mellan kalla lakan så känner du dig bättre. Puss

2009-08-02 @ 16:51:56
Postat av: Anonym

Den där Johan verkar vara en bra prick.

2009-08-05 @ 10:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0