Hann med mycket i går

Först åkte Oscar och jag in och bytte dörrhandtagen samt köpte ny färg rill dörrarna. Sen åkte vi till bilskroten för att hitta ett lås till säkerhetsbältet i gamla 440:n Tyvärr hade de inget men min käre man hittade ett till slut via nätet som nu är beställt. Sen var vi och retunerade ett paket och så blev det en lunch på Mc Donalds. oscar åt en halv hamburgare och morötter och jag provade Ceasar salladen som jag faktiskt kan rekomendera den var riktigt god.
 
Efter det åkte vi hem och hämtade Matilda och åkte till min syster för en gemensam tur till Norrkvarn. Alla barnen åkte med mig dit och Trazan och banane gick för fullt i bilen.  Väl framme så fixade Anders så att alla 4 barnen fick varsin liten båt att dra efter sig i barnens kanal. De hade verkligen super roligt. Oscar och Max sprang till slut runt i kalsonger och tröja då vi totalt missat att barnen fick gå i kanalen och då givetvis blir blöta. Som tur är finns det alltid extra kalsingar i skötväskan. Matilda sa hela tiden att hennes båt sjönk. Sen fikade vi vid trollstubbarna, hembakade bullar som min syster bakat (mums) och efter det blev det glass. En tur vid kanalen för att se slussarna blev det också, stannade även vid Hajstorp faktiskt, tyvärr kom det inga båtar men barnen var lika glada ändå. Efter allt detta våldgästade vi min mamma och fick kvällsmat där. Tack mamma för en bra kväll. Anders var på topphumör i går så det blev en del skratt och han hann även med att fixa min mobil så nu kan jag skicka mms och gå ut på nätet igen. Tack Anders vad gjorde en flummig tjej utan en svåger som du?

 i dag har vi inte bestämt vad vi ska göra än. Daniel mår bättre och är åter på jobbet i dag så det blir jag och barnen som får fortsätta fira semester..







Ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0