I stormens öga


I går var jag och mannen på bio. Den nya Beck! Tyckte filmen var helt okej faktiskt. Så gå på den.
I eftermiddag ska vi in till matfestivalen och kika lite med ett par kompisar och jag förmodar att barnen vill åka lite karusell. ska bli kul.

Angående erbjudandet vi fick.
Som de flesta vet som läser här är vi kontaktfamilj och har därför samarbete med socialtjänsten. Erbjudandet vi tackade nej till kom från dem mer kan jag inte säga på grund av sekretessen.
Tjing så länge
kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Vet att ni gjorde ert bästa. Vad det än gällde så måste man ju tänka på sin egen familj framför allt annat. Hoppas att matfestivalen var bra och att ni hade för mycket regn över er.. (Jag bara antar det för det regnar väl varje år...) Zandra

2009-08-29 @ 01:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0