Kuggade

Ja så kuggade jag tentan i dag. En liten tröst är dock att det ser ut som att alla i klassen kuggade. Det var verkligen en lurig tenta med frågor jag missförstod och ord jag aldrig hört talas om, men som jag brukar säga det går fler tåg och det är bara att ta nya tag. Hoppas dock på att jag klarade läkemedelstentan jag gjorde i onsdag, svar på den hoppas jag kommer nästa vecka.

En lite otäck sak hände i går. När jag stod och vek tvätt så blev allt plötsligt svart och jag vara nära på att svimma. Sen mådde skit resten av dagen, yr i huvudet, illamående och det kändes som att jag hörde vad folk sa men inte riktgt förstod vad de menade. Halv sju fick jag lägga mig och halv åtta sov jag.  När jag vaknade i morse kände jag mig tung i huvudet och trött. Sen har det lättat under dagen. Konstiga saker man kan råka ut för..

På torsdag ska jag och min man faktiskt gå på bio! Det är ju inte alt för ofta det händer men nu är biljetter införskaffade till nya beck filmen.

I morgon blir det tågresa till Göteborg för en tur till Liseberg. Ska bli mysigt jag håller tummarna för att det inte kommer regna bara..

Ha en mysig fredag kväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0