LISEBERG

                          
 Här tänkte jag haft en bild på lisebergskaninen men mina data kunskaper hindrar mig. 
 i går bar det av till Liseberg. Halv elva gick tåget. Barnen var väldigr duktiga hela dagen måste jag säga riktigt imponerad faktiskt. Väl framme vid Liseberg mötte vi upp Fam Sigfridsson och det är alltid lika kul att träffa dem. Tvillingarna var verkligen jätte söta. Tyvärr han jag inte ägna dem så mycketuppmärksamhet utan jag var mest med de stora barnen och åkte karuseller. Kanske hinner jag med tvillingarna lite mer i dag när vi träffar dem. 

Det var mycket folk på Liseberg i går men Oscar och Ängla skötte sig som små änglar inget gnäll och skrik. Det var också väldigt kul att de kom så himla bra överrens. En av de stora favoriterna bland karusellerna var den de fick sitta själva i en liten båt som sen åkte runt i en väldig fart.. Första gången de åkte den var de mäkta stolta över att de fick sitta själva och åka utan någon vuxen.



Flumeriden (stavas?) var också populär men då det var en kilometer få så åkte vi bara den en gång. 
Vanns på chokladhjul och annat gjordes det också. Ängla var supergullig och gav en av vinsterna till Oscar, ett stort mjukishjärta. Sen var det ju en spelande orkester som gick runt där inne och speöade och dem fastnade Oscar för så han sprang fram och stod och stampa takten med ena foten, det såg verkligen för roligt ut. 

 



Tyvärr fick jag inte så många kort tagna i går och på Matilda blev det inget men ho åkte farfars bilar med stoförtjusning och givetvis sagoslottt. Så vi hade alla en riktigt bra dag. 
Hem resan blev lite tuffare vi skulle ta 21:30 tåget hem och kvart över nio klev vi på tåget. Sen blev det örsenat så vi kom inte till Skövde förrän 00:25. Trots detta var barnen verkligen jätte duktiga. Kl 01:02 kom vi i säng här hemma. Matilda som slocknade vid åtta tiden i vagnen inne på liseberg och sov i stortsett hela tågresan hem vaknade en stund men somnade om när vi kom hem vaknade pigg och glad kl 07.00. Konstigt nog kännner jag mig ändå rätt utsövd. Oscar och Daniel sover än och jag hoppas de kan sova lite till

Ja tack alla i familjen Kronvall/ Sigfridsson för en härlig dag i går..



Ha en bra dag 
Kram
                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0