Matvestival och kalas.

Ja i går var en bra dag och en fullkomligt horribel kväll. Tänker dock inte gå in närmare på kvällen mer än att det var mycket trots och tjafs. 

Oscar började ridskolan i går igen och mitt härta klappade extra när jag såg hur glad han blev över att få rida igen. Han älskar verkligen djur min lilla kille. Annars bestod fredagkvällen och lördags förmiddagen av besök på matfestivalen. Trevligt faktiskt. Barnen fick åka lite karusell, och sen fick de var sin stor polkagrisklubba.
Kommer lite bilder senare. Någon mat ur tälten blev det dock inte utan det blev det gamla hederlig Mc Donalds på fredagskvällen och en lunch på Eriks kök under lördagen.

Efter ridningen bar det av till Karlsborg för att fira Ängla som fyller 5 år. Det blev hamburgare och kakor och givetvis tårta..

Det var nog allt för nu!
Tjing

Kommentarer
Postat av: zara

jag låter det ligga här till ni kommer nästa gång...

2009-08-30 @ 10:28:23
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0