Pluggat

I dag åkte barnen och jag till mamma så vi var där redan kl 09:30. Efter två muggar kaffe tog jag sats och satte mig för att läsa. Efter 2,5 timme kändes det som om jag skulle få en hjärnblödning så då var det dags för lunch. Bo hade gjort kyckling och ris som var jätte gott. Tog ytterliggare en kopp kaffe på maten och sen läste jag en timme till.

Barnen hade hjälpt Bo i trädgården och sågat ned en gren, lekt och sett på film och efter maten var de nere vid kanalen och åt glass. Tack mamma och Bo för hjälpen i dag..

Matilda har verkligen fått ett humör utan dess like. Hon räcker ut tungan och spottar och blir jätte jätte arg när hon inte får som hon vill.Hoppas det släpper snart för i bland går det en på nerverna.

Daniel hade plockat nästan en hel ica- påse full med kantareller i dag. Förstår inte hur han hittar alla jag hittar bara lite när jag är ute, men jag är glad att han hittar dem för det är så gott.

Till kvälls mat i dag gjorde jag hemmagjord pizza med köttfärs på som blev en riktig hit. Barnen åt upp alltihop och nu har de lite mys med godis framför tv:n.
Ha en bra kv'äll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0