SOL

Äntligen tittar solen fram efter nästan en månads regn. Så underbart. I går gjorde jag rent barnens pool så att de hade lite att plaska i sen var vi ute hela dagen. Fantastiskt skönt. Barnen lekte med sina kompisar här på gatan i stort sett hela dagen. Jag sprang mest runt och tittade till dem ett tag var de 5 barn i våran lilla barnpool och då vill det till att man har koll. I dag har vi inget planerat hittills ska väl måla en dörr och lite annat. Har redan målat 2 med den nya färgen och nu blir det riktigt bra.

Har faktiskt börjat plugga lite har nu läst igenom de kapitlen som är aktuella i 2 av 3 böcker så det går framåt. Fast det känns som att det inte fastnar något kanske mitt fokus ligger någonannan stans jag vet inte. Jag hoppas bara att jag klarar de två tentorna nu så att jag blir av med dem.

Ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0