Spindlar!

Usch och fy. jag har lärt mig att ta hand om de lite mindre spindlarna själv men när det gäller de där riktigt stora som bara dyker upp från ingenstans klarar jag det bara inte. I går var det 2 st. Först en i tvättstugan som Daniel försökte döda men som lyckas springa och gömma sig. Sen när jag kom upp i vardags rummet var det en likadan där på golvet och nu orkade inte Daniel komma upp och ta bort den. Där stod jag med tårarna rinnande och vågade inte gå någonstans. Som tur var sprang även den i väg och gömde sig så att jag kunde springa förbi. Låter kanske löjligt men de stora spindlarna är bara för äckliga.. La mig sedan inne hos Oscar och somnade det var mysigt.
I dag får jag fajtas med möjligheten att dessa kryp kommer fram igen och då ska jag se till att andas lugnt och slänga en bok eller något på dem..

Annars i går var min svägerska med familj här. Det var verkligen roligt att träffas. Önskar vi hade bott närmare varandra så att vi kunde ses oftare.

Så till den tunga biten..
I går var det vårdplanering med farmor. Min pappa var med. Hon kommer att få komma till ett sjukhem i närheten där hon bor. Jag hoppas att hon får det så bra som det går där men det värker inom mig när jag tänker på att hennes största önskan är att få somna in i sin egen säng ...

Ja det var nog allt för nu
Ha det
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0