spinning

Har nu varit och kört ett härligt spinning pass är helt svettig och lite darrig så tufft var det. Älskar spinning det är så skönt att få träna lite och bara rensa tankarna.

Annars har det varit en lugn dag. Tvättat mammas bil både invändigt och utvändigt har Oscar och jag gjort på förmiddagen. Sen var han och jag och handlade köpte lite kläder då det var rea. det blev 2 st byxor och en tkockare tröja till Oscar och ett par byxor till lillan alltihop för 330 kr riktigt billigt.

På vägen hem från träningen kunde jag inte spänna fast mitt säkerhetsbälte verkar som den har gett sig så det får väl bli en tur till nån bil affär och köpa nytt i morgon och sen hitta någon som kan visa mig hur man byter den..

Nu ska jag in i duschen
Ha en bra kväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0