Svärmor

Min svärmor är sjuk och ligger nu på sjukhus. Jag hoppas hon snart blir bättre. Barnen längtar efter henne.
Så vi skickar alla en kram till henne!

Annars är det inte mycket nytt. Regnet trillar ner och jag har 2 veckor kvar på semestern. Gårdagen tillbringade jag och barnen hos min mamma. Det blev lite lek, film, glass vid kanalen och en tur i skogen som resulterade i lite kantareller och blåbär. Bo stod för matlagningen, Oscar älskade den så mycket att han tyckte vi skulle laga den maten hemma också.

Ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: svärmor

Tack för dom orden,fick komma hem sent igår kväll tjatade en del om det förstås.Jag är så glad att det inte var någon blödning i huvudet.Dom pratade om en tia men de stämmer inte helt för då dommnar man lite o de gjorde inte jag..Så möjligen ett virus..kram

2009-08-03 @ 08:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0