Tårögd

Tänk vad fint det är med bröllop. Var ju på min morbrors i går och jag blev helt tår ögd.. det var en tjej som sjöng två låtar och det var så fint. där stod precis vid kanalen med solsken och massor av kärlek. Det var verkligen fint och väldigt lättsamt. min morbror välkomnade oss alla och tackade för att vi ville dela denna stund med dem. sen skrattade han och sa till oss alla att ta sju steg framåt efter som han ville känna gemenskapen. Ja det var vacker. Efteråt bjöds det på smörgåstårta och kaffe med tårta. Var riktigt trevligt. Jag fick mig allt en heldel skratt under kvällen. Tyvärr så ville inte daniel sova över utan han körde hem vilket jag tyckte var lite sybd för man missar ju det där mysiga med att sitta och små prata med mamma och systeryster innan man lägger sig.

Vi beslutade också att försöka få till en kräftskiva vi kusiner med respektive och det hoppas jag verkligen att det ska gå.

Hoppas nu att barnen kunde sova i går tänkte allt på dem det är ju svårt att låta bli att oroa sig som mamma. Nu ska jag försöka plugga en stund.
ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0