Dagen

Slutbedömningen gick bra i dag och nu är min VFU slut. efter praktiken var jag och inhandlade en svart tvättkorg till badrummet, blev riktigt bra. Sen var jag och barnen och fikade hos Monica där vi blevbjudna på en nybakad kladdkaka och pepparkaka. Super gott och riktigt trevligt att träffas:) Tack gumman!
Oscar var dock livrädd i börjag för deras goa hund Minitass. Fast precis innan vi skulle gå hem så vågade han till och med klappa henne lite...

När vi kom hem plockade vi fram alla tomtarna. Så nu har vi tomtar lite varstans och en julkrubba på brudkistan i gillestugan. Vi ska väl snart ta och göra lite kvälls mat. Får se vad det blir i kväll..
Hoppas eran fredag varit bra..
Kramis


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Vad bra att du har gillat din praktik! sanrt så kommer du tillbaka till arbetet igen, och då behöver du inte plugga något mera! Vad mysiga tomtar du har fått upp! Och denna dagen visar sig vara bättre än igår för mig. :-) Kram

2009-12-04 @ 18:38:02
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Mysigt! :) Jag träffade Monica idag :D Minitass är så söt ju, men jag vet att det är läskigt med vovvar ibland när man är liten :)



Ha en jättemysig lördag!

Kramar Carro

2009-12-05 @ 14:21:47
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt med slutbedömningen glömde jag ju skriva! :) GRATTIS! :)



Jul på Liseberg måste vara skoj att fota? Eller vad tror du? :)



Kram C

2009-12-06 @ 02:21:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0