Måndag

Så var det måndag och jag känner mig helt överkörd, slut. Var inne på jobbet och kollade om jag kunde få lite mer semester så att jag kunde vara ledig veckan innan våran resa till Teneriffa och förmodligen gick det bra hela veckan utom 1 tur så den får jag väl jobba då!
Har alltid haft teorin om "att det ordnar sig" men nu känner jag mig faktiskt nere ordentligt. Så det kan hända att min blogg lust minskar lite eller tvärtom jag vet inte vi får väl se.
Nej nu ska jag inte gnälla mer utan hämta mina underbara barn. Det är tur att jag har dem:)
kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Men det är klart att du ska få gnälla lite! Du jobbar ju ihjäl dig, och du förtjanar att varva ner lite! Vill att duska veta att jag tänker på dig, och om du inte vill skriva så sak du inte göra det, och tvärt om. Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig i vilket fall som helst! Kram

2009-12-14 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0