Oj oj oj

Säger bara det i går kväll när min klasskompis och jag skulle sätta oss och mata in en massa data för att köra x antal  t-test så hade den datan vi skulle mata in försvunnit. Kände bara för att börja gråta! Sms.a vår handledare som svarade vi tar det i morgon! Så i morse började vi om och nu har vi äntligen lyckats köra testerna. Ska erkänna att detta håller på att knäcka mig, håller på med det dygnet runt och då menar jag dygnet runt för jag drömmer om dessa tabeller och hur vi ska göra! Vi beslöt i dag i alla fall att vara lediga i i kväll och i morgon för att köra igen på nyårsdagen på eftermiddagen. Vi ska nu skriva resuktatet, designen, analysen, metod diskussionen samt resultat diskussionen innan den 6; e januari. Min handledare sa i dag att hon tagit ett drastiskt beslut nämlien att aldrig befatta sig med statistik mer utan bli nunna:) Hon har i alla fall lite humor.

i dag var Oscar hos Emilia och lekte i flera timmar och de hade haft jätte skoj. Tyvärr har han fått förkylningsblåsor på tungan så han har jätte ont i den. Matildas öra börjar dock bli bättre alltid lite positivt.
i morgon är sista dagen på detta året, man undrar vad som väntar en nästa år?
Ha en bra kväll allihop
Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

åh, gumman hoppas ni löser det hela snabbt och att ni får det överstökat, snarast! Och vad roligt att du har tagit ledigt ett par dagar! Då ska vi ses så mycket som möjligt! saknar dig. kram

2009-12-31 @ 02:20:14
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Gott nytt år!!! :)



Jag är sjuk igen.... suck... så jag är lite off här inne just nu, men hoppas att du har det bra och har fått en bra start på året idag! :)



Kramis Carro

2010-01-01 @ 11:39:02
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0