Wii

I går kom Daniel hem med tv-spelet wii han införskaffat. Så vid halv tio i går kväll tog vi oss en match i boxning, en i golf och en i tennis. Boxningen var klart roligast och på andra plats kom golfen. Blev nästan svettig av att boxas faktiskt:) Hade mycket agritioner som skulle ut också så det var ju lite kul sätt att bli av med dem på.

Matilda har haft ont i örat i natt så något sova har det inte direkt blivit om man inte räknar de 3 timmar jag fick sova. Nu ska jag börja med d-uppsatsen igen och efter gårdagens opponentskap så har mer att göra ä'n någonsin. Så ni som vill kontakta mig de närmsta dagarna får nog maila mig i stället för där finns det en chans att jag hinner kolla..
Ha det bra
kram


Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vad kul! Jag har aldrig testat Wii men tror att det är superkul! :)



Ha en jättebra start på nya året! :)



Kramis C

2010-01-01 @ 13:23:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0