Regn och rusk

Nu när min semester börjar bjuder vädret på regn och blåst. Typiskt men inget att deppa över. I dag har jag målat taket i det blivande lekrummet en gång, rätt jobbigt faktiskt då jag målat det med pensel och inte med roller.. Sen har vi varit i skogen och plockat kantareller och blåbär så i morgon när min mamma, jag och Matilda har namnsdag så bjuds det på blåbärspaj med vaniljsås.

Matilda vårat lilla busfrö har lyckats repa sönder lacken på våran bil. Inte roligt men nu blir det till att betala och att verkligen försöka hänga med henne så att det inte händer igen. 
Här kommer lite bilder från vår tripp i skogen.



(Bilden är privat får inte kopieras utan mitt tillstånd)



(bilden är privat och får inte kopieras utan mitt tillstånd)

 

Ha en bra kväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0