Regn

Vad det har regnat i natt. vaknade av att jag hörde hur det smattrade. Barnen kom in till oss runt kl ett och efter ett tag gick min man in och la sig i Oscars säng så att vi skulle få bättre plats (han är riktigt gullig). I går målade han förutom ena gaveln som han fick lite hjälp med även alla fönsterbläck och räcket på trappan. Blev jätte bra. Ska väl fortsätta med målningen i dag om det inte regnar för mycket.

Oscar var på 4 års kalas i går. Daniel följde med honom och jag och Matilda var hemma och tog det lugnt. Kalaset hade varit kul. Oscar hade fått se och köra en riktig tågbana som han blev mer än frälst i, tror faktiskt att Daniel också blev lite frälst så snart står det väl en tåg bana i vårat hus också (hi hi hi).
Just nu bygger männen i huset med lego och lilltjejen ser på tv. Hon har börjat gå på toaletten så nu får man springa och torka när hon inte hinner, men hon är duktig. Är nu ledig fram till torsdag sen jobbar jag till och med nästa fredag och sen äntligen är det semester!
Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0