Vilda och Älvin

Vilda och Älvin är namnen på de två små liven som kom ut till världen i går. Vad Zara, Emil, Ängla och många andra väntat. Grattis till hela familjen... Längtar efter att få träffa dem.

Annars har jag jobbat och faktiskt inte hunnit så  mycket mer. Regnet är här, den typiska Svenska sommaren vill säga men vi får vara glada för de solveckor vi fick. I dag kommer släkten på lunch då jag snart fyller år. Ser verkligen framemot att träffa alla det är ju inte så ofta längre som vi ses allihop. Har i alla fall beställt mat i massor så hungrig behöver ingen gå härifrån...

I går gjorde jag nog det mest pinsamma jag någonsin varit med om. Skickade måga sms till släkten i går för att bjuda in till lunch i dag. Ett sms skrev jag från Daniels mobil eftersom jag inte hade det mobil nummret. Skriver sms;et och avslutar det med kram anna-karin och skickar till lars w mobil (min morbror). Efter ett teg ringer telefonen. " Hej det är katarina vi kommer gärna på lunch i morgon säger hon jag blev lite fundersam men min morbrors fru heter ju katarina så jag säger glatt vad roligt. Sen fortsätter hon med att vi ska ju till peters pappa sen men då klickade det till i mitt huvud och jag fattade inget.. Vem är det jag pratar med är det grannen frågade jag??? "Ja det är det.".. Oj vad pinsamt sms:et jag skickade kom fel... skämdes så jag ville bara sjunka genom jorden. Förklarade att jag skickat sms´:et fel men att de gärna får komma en annangång. har aldrig råkat ut för något så pinsamt..  Kunde inte låta bli att garva åt mig själv i alla fall hur lyckas jag med allt??????

Hoppas mina grannar inte tog illa vid sig och vi ska bjuda dem på grillkväll snart för det hade vi ändå tänkt men då lär jag gå över med inbjudan! Någon annan som gjort bort sig och skickat sms fel?

Nu ska jag slappa lite i soffan innan jag ska förbereda för lunchen
Ha en bra dag..
kram

Kommentarer
Postat av: annika

tack för igår ,jättegoda pajer o tårta..kram

2009-07-12 @ 10:07:27
Postat av: sanna

Ja visst är det underbart! familjen blir bara större och större. Visst har vi en fin och bra släkt!

Längtar till att få träffa er igen.

Jag kmr till kbg med mamma & pappa v.33

Hoppas vi ses då!

2009-07-12 @ 17:50:16
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0