Ångest

Fy vilken ångest. I morgon ska vi försvara våran projektplan och opponera på en annan.. På onsdag har vi opponering av ett annat arbete och på fredag är det tentamen! För första gången någonsin under mina studier har jag inte hunnit läsa till tentamen! Projektplanen och det andra arbetet har tagit all tid. Får väl bara inse att jag inte kommer att klara tentan på fredag utan får göra den vecka 34 i sommar. Men det är inte utan att jag har en väldig ångest över detta.

Ringde hem förut och det gjorde inte det lättare precis! Oscar gråter och säger " mamma jag vill att du ska komma hem jag älskar dig! Jag började nästan gråta jag med ! Ja denna dagen har varit pest. Tur att min klass kompis finns och vi har faktiskt delat på ett glas vin och tagit lite popcorn.
Nu ska jag hoppa in i duschemn 
kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0