En fantastisk dag

Denna dagen hr varit så fantastiskt härlig, jag och barnen har bara slappat (förutom bullbaket och tvätten). De har inte ens kivats en enda gång i dag! Såna här dagarär så mysiga. När Matilda sov efter lunchen satt Oscar i mitt knä på altanen och bara myste... ja jag riktigt känner att vi behövde en sådan här dag båd jag och barnen så jag är så himla nöjd.

i morgon bitti tar jag och barnen busen in till stan för att sen åka vidare med tåg till min mamma som vi ska fira lite då hon snart fyller år! Oscar har verkligen längtat efter denna tågresa. Mamma plockar upp oss på stationen och sen är hon så himla snäll så hon skjutsar mig till jobbet kl  14:15 ( fick arbeta en extra tur i morgon men jag blir ledig på söndag i stället) och kör hem barnen och stannar hos dem tills Daniel kommer hem vid fyra fem tiden! det är tur vi har mormor!!! även min far ska ha en eloge som har lovat att hämta mig på Kss kl 22 i morgon kväll och skjutsa hem mig! Så tack vare allas hjälp blir jag nu ledig lördag och söndag i stället och det känns riktigt skönt.

Nu ska jag snart träffa min klass kompis över nätet. Ha en bra kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0