Hemfärd

I dag är det torsdag vilket innebär sista dagen här i Falun! Vi börjar med metodövningar och lite information om ett nytt data programm skolan ska använda sig av i höst. Sen  går mitt tåg hem kl 16:27 och så når jag Skövde 20:30. Ska bli så skönt att komma hem. Henrik är snäll och hämtar mig på stationen!
Skickade vykort till barnen som de hade fått i går jag hoppas de blev glada. Oscar fick ett med  en stor älg på och Matilda ett med två katter på. Saknar dem! Pratade med Daniel i går och Matilda var inte riktigt pigg så jag hoppas hon inte blir sjuk nu!
Nej nu lockar min frukost bricka! Eftersom jag faktiskt varit lat så har jag förbeställt frukost varje morgon här på vandrarhemmet. En bricka full med Juice, ägg kaviar, marmelad 4 st smurgåsar, fil, sylt, flingor te och Kaffe. Känns nästan som hotellfrukost!
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0