Hemma igen

Var så skönt att komma hem! Tågresan var ett stress moment efter som jag hade två byten med 10 min på mig att byta och mitt tåg var försenat hela vägen men jag kom hem efter många om och men. Gissa om det var skönt att få krama om min man och mina barn! Oscar sov hos oss i natt och jag njöt av att få hålla om honom lite. Matilda vaknade kvart i fem så då låg hon hos mig och myste en stund sen gick hon och jag upp.. Har verkligen saknat min familj denna veckan.

I dag ska vi till min syster då hennes dotter fyllde sju år i veckan så nu är det kalas.
Var och gjorde tentan i dag men som jag visste klarade jag den inte vilket inte är konstigt då jag ej hunnit läsa ett smack, men jag var inte många poäng från G så det kändes bra ändå

Ha en bra dag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0