HURRA HURRA HURRA

I dag är det min mammas födelsedag! Jag hoppas hennes dag blir bra trots det dåliga vädret. Jag och barnen var ju där en stund  går men jag glömde allt ge henne en bamse kram så den kommer nästa gång vi ses.

Resan till mamma gick jätte bra! Barnen var oehört snälla och lugna måste jag säga. Oscar talade om för konduktören att han skulle till sin mormor i Töreboda/ vassbacken så där måste tåget stanna.Han bara skrattade och sa att det får vi se till då! Han var så spänd inför denna tågresa så han somnade omedelbart nnär vi satte oss i bilen på väg hem till Skövde igen..

Jobbet gick bra i går, det var ganska lugnt faktiskt och pappsen kom och hämtade mig så hem kom jag också! Ja jag har det väldigt bra egentligen!
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst har du det bra! Jag ser fram emot kramen

Mammn

2009-06-13 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0