Kalas hela dagen

Ja ha så har det varit ytterligare en dag med bara kakor och godis! Får nu börja skärpa till det med det. Hos Robert och Veronika blev vi ju bjudna på fika och hos min morbror blev det självklart tårta. Som tur är blir det en vanlig vecka igen.
Undrar ni hur det gick med min vikt efter min diet? Ja jag har gått upp ett kilo av de 2,8 jag gick ned. Så nu blir det nya tag igen. I morgon ska jag cykla till jobbet (1,5 mil) om det inte ösregnar när jag vaknar! Det är en början så får vi se vart det barkar av..

Lite bilder från dagen..
Ha en bra kväll
Kram






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du inte att du måste fråga om lov innan du publiserar bilder på privatpersoner???????

Mvh

Kerstin

2009-06-07 @ 21:49:13
Postat av: Zandra Donarum

Ni är ju roliga. Ni mår ju bra iallafall! Kram Zandra

2009-06-08 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0