Ledig

Ja i dag är jag ledig. Ska in och handla lite och sen bara njuta av det fina vädret. På eftermiddagen kommer min mamma hit det ska bli kul. Tyvärr är det inte så ofta som jag skulle vilja som vi hinner ses så det ska bli jättte kul att hon kommer i eftermiddag.

Cykelturen gick jätte bra. Tog bara 45 min i går så det var bättre tid än sist.. Ska nog cykla tis, ons och torsdag också jag behöver ju motionen..

Barnen hade badat i vättern i går och Oscar hade byggt sandslott md sin faster Linn.. Så de hade haft en bra kväll. De hade somnat i bilen när de hämtade mig på jobbet och vaknade inte när jag bar in dem, faktum är att de faktiskt sov till kl 07:25 i morse och det har nästan aldrig hänt. nej nu ska jag plocka in lite ren tvätt innan vi åker till affären.
Ha en bra dag
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en skön eftermidag i skuggan av björken!

Kram Mamma

2009-06-29 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0