Ledig

Nu är jag ledig i tre dagar vilket ska bli så skönt..

Oscar fick i går ett brev från sin faster Linn där hon ritat en ko! Gulligt! Tack för det Oscar blev jätte glad!

Matilda var jätte duktig hos doktorn i går. Hon la sig på britsen och sa inte ett ljud när de tittade i öronen. Oscar stod brevid och var också helt tyst. De fick var sitt märke för att de varit så rediga. Öronen hade läkt fint så nu behöver vi inte åka dit igen.  Besöket gick jätte fort vi hade tid halv tio kom in femöverhalv och var klara tjugo i så det var kanon. På hemvägen kikade vi in till pappa och barnen fick lite glass. Pappa bjuder alltid barnen på godis eller glass! Sen lämnade jag barnen på dagis och gick hem och skrev på min projektplan i två timmar sen bar det av till jobbet. Var ganska lugnt på jobbet i går så det gick bra. Var hemma vid kvart över tio.

i dag ska vi bara ta det lugnt ska väl ta en promenad Oscar var sugen på att gå trean som vi kallar rundan och titta på korna så det blir det nog framåt dagen. Just nu tvättar vi och barnen ser på snövit.
I morgon ska jag och barnen på llite utflykt! Vi ska ta bussen in till stan och sen tåget till Töreboda där mamma hämtar oss. Oscar tycker det ska bli så kul att åka tåg!
Ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jasså, Oscar älskar också att åka tåg? :) M också! Hoppas ni får trevligt!

2009-06-11 @ 09:43:37
URL: http://sofianatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0