Motion

Ja tro det eller ej men jag trampade hemmifrån 05:30 i morse med cykelhjälm och Mp 3 såklart. Var riktigt skönt med motion på morgonen. Vaknade till ordentligt när jag skulle duscha på jobbet, fick inget varmvatten så en iskall dusch fick det bli. Cykelturen hem gick lite snabbare träffade på en gammal vän efter halva vägen så då blev det tio minuters vila för att prata lite. Var riktigt kul att vara på jobbet igen även om jag kände mig lite förvirrad första timmarna men det släppte rätt snabbt.

När jag kom hem så var Oscar jätte ledsen han och grabbarna bus på gatan hade blivit lite osams men han lugnade sig efter ett tag och hjälpte mig med maten. I dag stod biff och potatis mos på menyn med en grönsallad.
Nu är jag rätt trött har faktiskt lite huvudvärk också! Har kanske druckit lite för lite i dag får allt bättra mig med det!
Skulle gjort lite skolarbete nu men jag vet inte om jag orkar!
Ha en bra kväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0