onsdag

Så var det redan onsdag! Kvällen gick fort på jobbet i går det var ganska lugnt men jag blev kontakt för ett barn och då tar man sig alltid ann det lite extra. Gick min promenad i går det var verkligen skönt. Pinnade på rätt fort faktiskt så den rundan som i vanliga fall tar en timme tog i går 46 min! Kändes bra var riktigt svettig när jag kom in. I natt ska jag jobba hela natten hoppas det blir hyfsat lugnt utan något akut. Sen är jag ledig till på söndag då jag arbetar dag, så jag hade tur som blev ledig midsommar!

Min far ställer upp ytterligare en gång faktiskt.. Ska få låna antingen hans bil eller moped så jag kommer till och från jobbet i natt. Spännande om det blir mopeden efter som jag aldrig i hela mitt liv kört moped men det är väl bara att lära sig (hahaha).
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0