Sol och bad

Vilket fantastiskt väder. Så oerhört skönt att vara ledig i två dagar nät det är så här fint väder. Var och inköpte en barnpool i onsdags så att barnen ska kunna doppa sig lite när det är så varmt. Så här ser den ut.


Alldeles lagom för barnen och med vädret som var i går var de nästan oavbrutet i poolen. Själv satt jag på soldäcket och skaffade mig en lagom solbränna!

i onsdags fick barnen varsitt paket på posten av deras faster! Var sitt jätte fint halsband som hon gjort! Hon är verkligen gullig och oerhört duktig. Så här såg de ut.





Barnen älskade dem och visst är de fina!

Annars har livet sin gilla gång här hemma. Var hos min syssling och hälsade på i går kväll. Jag blir så inspirerad när jag träffar henne. Hon är så energifull och en riktig glädje spridare. Så nu ska jag försöka se till att vi kan ses lite oftare än en gång i halv året som vi gjort sista tiden.

Bina har försvunnit så nu är vi äv med det bekymmret vilket känns skönt. I dag blir det bad och solning som gäller ska väl försöka klippa färdigt häcken också! Ha en härlig dag i solen.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0