Trött men glad

Har varit oerhört trött sista tiden! kanske beror det på att jag som sagt alltid har mycket omkring mig och inte alltid är så bra på att prioritera mig själv! Fast jag lär mig. I dag ska jag ta en timmes promenad när jag lämnat barnen ska verkligen bli skönt att få gå och lyssna på music och bara vara. Sen ska jag arbeta kväll så jag är nog hemma vid halv elva och då sover min kära familj.

Här kommer lite bilder från helgen!



Matilda med sin killkompis



Barnen i sandlådan

Här kommer en bild på några saker jag är så glad över och oerhört stolt över också för den delen



Trollet har Matilda gjort på förskolan och nyckelpigan har Oscar gjort. Visst är de fina!

I går blev jag riktigt glad när telefonen ringde och det var min bästa kompis i Usa. Hon ville bara gratulera mig vilket var kul för jag fyller ju inte förrän om en månad men jag blev väldigt glad över att hon ringde men framför allt över att hon tänker på mig! Hon är inne och läser min blogg i bland och det gör att avståndet mellan oss inte känns så stort! För jag kan verkligen sakna henne här hemma!

Nej nu ska jag mysa lite med barnen framför tv:n innan tvätten ska plockas in!
Ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0