Tvätt

Cylinda Mangel Mangel automat
      (bild från www.tretti.se)

Nu är det tvättat och klart. Har manglat alla lakanen vilket känns så skönt. Det blir mycket mer plats i linneskåpet när man manglat. Har en liknande den på bilden men en grön från 50-60-talet som min pappa hittade på en aktion. Är verkligen glad att den fortfarande funkar men som jag säger det var bättre kvalite på sakerna förr!

Matilda sover lunch nu och mina killar har åkt till bil tema för att shoppa!
Ha en fortsatt bra dag

Kommentarer
Postat av: zara

TACK! Jag hoppas att det ska gå bra..

Manglade lakan är det bästa att sova på..

Har ju tyvärr ingen, å ingen plats för en heller.

Trevlig nationaldag hos far på er!

Själv ska jag glo på firandet på tv:n ikväll..

Kram

2009-06-06 @ 13:15:05
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Natalie

Har du en mangel?! Herregud, det är ju kult! :)

Tack för igår! :) Kram!

2009-06-07 @ 08:58:57
URL: http://sofianatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0