Varmt

I natt var det otroligt varmt.. Har ändå tagit ur täcket så att jag bara har påslakanet över mig men värmen var otrolig så någon vidare sömn blev det inte.. 

Var verkligen jätteroligt att mamma kom.. Jag hade flyttat ned ett av våra bord från altanen och ställt under björken och där var det riktigt skönt att sitta i skuggan. Vi fikade då jag hade gjort en rabarberkaka utav rabarberna jag fick av svärmohäromdagen och lite senare grillade vi. Sen bar det av till bassängen för ett avsvalkande kvällsdopp. Barnen älskar att bada och är inte ett dugg rädda för vatten. Har tyvärr inte tagit några kort de senaste dagarna ska försöka bättra mig...

Våra planer för semestern är lite förändrade så nu sitter vi och klurar på vad vi ska hitta på. Daniel och jag har ju bara två veckor tillsammans. Hade tänkt åka till stugan i berkvara men på grund av vissa omständigheter går inte det så nu måste vi tänka om... Ska vi ta husvagnen och åka i väg eller ska vi bara vara hemma och göra dagsutflykter.. Ja vi får se vad det blir. Skulle verkligen vija få till en kväll som jag och Daniel kan göra något själva typ åka en tur på götakanal det var inte i går vi gjorde något bara jag och Daniel men vi får se..
I dag ska barnen til dagis då jag arbetar kväll. Ska cykla både till och från jobbet i dag så det blir ca 3 mil.. Annars ska vi bara ta det lugnt tills det är dags att lämna på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0