Vilken dag

Usch vilken dag! Vädret är ju hemskt just nu bara snö och kyla jag vill ju ha vår!
Har inte fått något vettigt gjort i dag känns det som. Efter att vi hämtat barnen på dagis så slappade vi bara tills Daniel syster kom då åt vi lite mat. Hamburgare stod på menyn i dag! Sen var det fredags mys framför tecknad film med godis som gällde! Matilda hon hoppar av lycka bara man säger godis( vilken godis gris hon är)! Daniels syster är favoriten hos Matilda så gissa om hon blev glad när hon kom! Hon ska dessutom vara hos oss hela helgen så Matilda lär stormtrivas!
Oscar låg hos mig och bara myste. Tänk vad jag är lyckligt lottad som får ha myskvällar med två härliga ungarJa en riktigt lyckad kväll trots att jag inte fått något gjort!  

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej ,vet du du behöver inte alltid hålla på du måste oxå vila ibland..kram

2009-03-28 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0