allt möjligt

Kläderna jag skickade efter passade alltihop så nu kan jag ut och svira i nya kläder. Inte nog med det jag kommer snart att få ett superfint armband som min svägerska gjort med posten så nu är jag helt nöjd (nästan) ska bara hitta ett par skor med!

På Söndag åker jag till Falun, det bär emot faktiskt ska vara borta ända till torsdag kväll och jag har aldrig varit i från mina barn så länge! Jag vet att Daniel passar dem och han är verkligen en bra pappa men jag kommer att sakna hela min familj. Sen är anledningen till resan inte så kul. Ska försvara min och Susannes projektplan, opponera på mina klasskompisars. Är väl bara att inse att man i bland måste göra saker man inte vill!
Sitter med en annan upgift nu som vi verkligen fastnat med jag tror att min hjärna nu är helt blockerad av allt läsande jag får inte in något nytt och jag har en tenta på lördag morgon och en nästa fredag. Så hur det ska gå med dem det har jag ingen aning om! Längtar så tills nästa vecka är över!!!!!

Kommentarer
Postat av: zara

jag gillar inte att vara borta från min familj häller..

precis så många dagar du blir borta har jag varit borta med.. Å som man har längtat hem.. Första dagen är ju skön.. Men när man kommer till sista dagen vill man hem i raktet fart..

Men dom där hemma lär sig att uppskatta dig när du är iväg..

2009-05-28 @ 14:47:29
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0