Allt möjligt

Här kommer först lite bilder.





Så här söta var de en morgon på väg till dagis!



Mini zoo i Tibro. ett helt underbart ställe för barnen.

i går var en dag som var så fullspäckad att jag nästan mådde illa. Skolarbetet jag håller på med tar snart knäcken på mig. sen höll Daniel på att stycka gris, svärmor och man kom samt ett par kompisar. Mat skulle lagas , barnen testade alla gränser som finns och då nhade Daniel och Henrik börjat riva bort ventilationsröret i garderoben som ska rivas . Ja det var high life kan mna säga. Var helt slut sen på kvällen.
I dag ska vi på bröllop. Har ingen större lust men det är väl bara att göra sig i ordning och köra på.
Barnen ska sova hos mormor båda två så de kommer ha det jätte mysigt.

I morse trampade min lilla tjej på en spik som hon fick in i hälen stackarn. som tur var gick det bra och efter en klång kram och ett plåster var hon på benen och sprang igen.
Ha en bra dag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0