Cyklar

i går cyklade min lilla pojk helt sjölv utan stödhjul eller att jag höll i honom. Han var så duktig! Efter kom Matilda på sin 3-hjuling. Det är så härligt att se hur de utvecklas och vad de lär sig fort.





jag var inte så snabb med kameran när Oscar cyklade därav det konstiga kortet..

Har i dag beställt ett fantastiskt fint armband utav min svägerska. Hon gör verkligen fina smycken och det ska bli så kul att ha ett. Ja hon är otrolig som höggravid med tvillingar orkar hålla på med att göra smycken men hon är duktig. annars sitter jag framför datorn som vanligt och söker artiklar jag gör nästan inget annat.

I går beställde vi kakel och klinkers till vårat bardrum. Ska hämta det på fredag och sen kommer de och gör i ordning badrummet i juli. Ska bli skönt.


Visst är det fint!
kram

Kommentarer
Postat av: zara

tack snäll för de fin orden :)

2009-05-17 @ 20:00:25
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0