Floating

Det främsta syftet med Floating är att uppnå total fysisk och psykisk avslappning och att lindra stressreaktioner.
Du ligger i en  tank med ca 28 cm vatten. Vattnet är blandat med epsomsalt (magnesiumsulfat) och salthalten är ca 35 % och håller 34,8 -35,2 grader. En Floatingbehandling tar ca 50 minuter.






Ja så här såg det ut där jag var i morse och äntligen fick prova på floating. Fantastiskt härligt var det att få ligga i detta varma vatten i totalt mörker och total tystnad. Jag somnade faktiskt till. Hon som har stället här i Skövde var fantastiskt trevlig. Efter att man legat i tunnan och bara slappat fick man duscha och göra sig i ordning i lugn och ro. När jag var klar kom Annika med ett härligt glas apelsin juice.. Ja detta var verkligen skönt och jag kan bara tacka dem som gav mig detta i julklapp. Ska försöka göra detta åtminstone varannan månad helst en gång per månad.
Vill ni läsa mer om floating så läs på www.skovdefloating.se
kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du tyckte det var skönt. Kram mamma

2009-05-05 @ 16:35:29
Postat av: Mamma

Kul att du tyckte det var sköönt. Det var du värd. Kram

2009-05-05 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0